Champ de mars 69


Igår efter att vi installerat oss i vår lägenhet begav vi oss ut på äventyr för att handla något att äta. Nathalie var trött och stannade kvar i lägenheten för att sova. Efter vår jakt på mat och två pizzor rikare begav vi oss hemåt igen. Väl framme vid trappdörren slog det oss att vi glömt dörrkoden. Vi ringde därför till Nathalie..dock utan svar. Vi ringde igen och fortfarande inget svar. Det hela slutade med att vi tre satt på trottoaren utanför och åt pizza och ringde ungefär 22 gånger till Nathalie utan något svar. Slutade att jag fick smsa hem till min pojkvän så han fick gå in på min mail där ägaren skickat ett mail där bland annat dörrkoden fanns. Så efter ca 1 timmes väntan kommer vi in i lägenheten igen till en sovande Nathalie he he!
Idag har vi besökt Maria Fors som jag och Tina praktiserade hos förra gången, som Nathalie och Pernilla nu ska vara hos. Efter det storhandlade vi mat till vårt tomma kylskåp.
Ikväll ska jag, Nathalie och Pernilla nog möta upp de andra tjejerna (som praktiserat här perioden innan oss och åker hem imorgon) för att åka upp en kvällstur i Eiffeltornet. Tina känner sig aningen trött och vill stanna hemma för att kolla lite film istället.



Marias ateljé.

/Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0