Praktikdag två hos AnikaLena


Idag hade vi(Tina & Josephine) vår andra dag hos AnikaLena. Dagen var lite bättre än igår men vi fick höra en del nedlåtande toner då vi frågade om saker och ting vi höll på med. Men antar det bara gäller att hålla god min och stå ut. Man kan inte förvänta sig ljuva stunder varje dag antar jag.
Saker vi fick göra var att göra en byxdäkt i linné. Jag fortsatte på den jag startade med igår och Tina började på sin!

Vårt väder här i Paris är otroligt fint. Det är blå himel, stark sol och drygt 15 grader. Det är ju något man verkligen inte kan klaga på då vädert hemma säkerligen är något sämre.
Förutom vädert så blir allt mycket bättre av att komma hem till Pernilla och Nathalie då vi faktiskt har fasligt kul tillsammans. Vi fjantar oss och skrattar konstant och jag antar att våra grannar är något trött på att höra oss skratta om kvällarna.
Trots att praktiken inte riktigt är som vi vill så blir allt mycket bättre av att vi trivs med varandra och resan i helhet är riktigt rolig!


AnikaLenas butik!

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0