Sacre Coeur


Eftersom Maria skulle på möten och liknande idag fick jag(Nathalie) och Pernilla i "uppgift" att bege oss till Montmartre för att utforska de alla sybutiker som finns där, eftersom vi lär bli ivägskickade dit en del hädanefter. Efter några timmars strosande promenerade vi upp till Sacre Coeur med vars en baguett för att sedan sitta och ta det lugnt ett tag. Fantastisk utsikt och lika fantastiskt väder. Ännu mer fantastiskt blev det när några killar började spela musik och nästintill alla på den stora trappan vi satt på började sjunga med.
  Imorgon börjar praktiken på riktigt hos Maria Fors, vilket både jag och Pernilla ser väldigt mycket fram emot med tanke på allt bra vi hört om både Maria och praktiken av de andra tjejerna. Ska bli kul!

Au revoir!






Kommentarer
Postat av: Maria

Hej.

Det ser varmt ut, tur att ni inte tog med era fina kappor och jackor :-)

Mvh.Maria

2009-03-17 @ 14:01:04
Postat av: Stina

Riktigt söt bild på dig Pernilla där på trappan. Ni alla är ju fina, men som Pernillas syster är det min plikt att tycka att hon är LITE finare :) Lycka till på praktiken!

2009-03-17 @ 15:53:22
Postat av: Stina

och tro fan inte att jag är avis på er! Oh nä, inte jag. Absoluuuuut inte! Bara så vi har det på det klara

2009-03-17 @ 15:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0