Bonjour!


Vi har de senaste dagarna varit för trötta för att blogga om kvällarna. Mest på grund av vår inte så käre granne som håller ett väldans liv om nätterna. Det är inte klokt egentligen. Vår granne är alltså mannen i rullstol som somnade utanför vår dörr och bajsade på vår dörrmatta. Han har gäster varenda natt och de lyssnar på musik på högsta volym och skriker till varandra som..ja, jag vet inte riktigt. Inte som man bör göra mitt i natten i alla fall. Jag(Nathalie) och Pernilla är de lyckligt lottade som sover precis vägg i vägg med den här dåren och har haft en hel del sömnlösa nätter. Inte helt okej.
  Till något förmodligen lite roligare, här kommer några bilder från i fredes då vi besökte Versailles! Och ja, just det. För övrigt går praktiken bra och vi har det hur trevligt som helst hos Maria! För tillfället håller vi på att sy vars en tröja. Likadana som de vi sytt upp till Maria tidigare, dock i valfria färger! Kul att sy någonting eget tycker vi såklart. Paris är underbart som ni förmodligen kan tänka er och givetvis går tiden alldeles för fort. Både Josephine och jag(Nathalie, igen) har planer, eller kanske snarare drömmar, om att flytta hit en vacker dag. Men som sagt, här kommer lite bilder!

Au revoir!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0